viernes, 11 de enero de 2013

Nova secció al blog

Poc a poc anem ampliant el blog. Hui estrenem el mapagenda, on podreu vore les proximes curses a celebrar en la provincia de Castelló, Valencia i Tarragona. En el mapagenda hi ha un enllaç que ens porta a la pagina web del que organitza la cursa, aixi com el preu d'inscripció, la distancia de la cursa i demes dates. Esperem que  siga de profit per a tots.

I un altra cosa. Enguany també hi ha trofeu al Corredor mes corredor de AAA. I mes novetats. Però anirem contanles poc a poc.

Ara lo que tenim que fer es cremar les grases dels excesos nadalencs.....massa gambes, entrecots, bombons ferrero rocher, torrons i sobretot massa gin-tonics....Ale tot lo mom a suar

1 comentario:

  1. Hola soc jose A.
    Vullc demanar disculpes per els comentaris q vaig fer sobre el aigua.
    Tame als q vaig bañar tiranlos aigua demananlos perdo.
    Tame tinc que dir al meu favor q tame vaig colaborar un poquet en repartir carteills i driptis
    Felicitavos per la gran faena q bau fer el diumenge.
    Gracies ......no tornara a pasar perdo

    ResponderEliminar