viernes, 25 de noviembre de 2011

Previa Marato Castello 2011




Quins nervits!! Qui em manaria ficar-me en estos fregats?Aço ja no hi ha qui ho frene. Que no, que no, que no es el moment de tirar marxa arrere. ¡ Ay ¡ Quin patiment. En aquest dies previs al marató note que inclos tinc canvis d’humor. Soc l’unic o també vos passa a vosaltres? Pobres amics i familiars. Si, si, la gens que em vol i em recolza son els damnificats.


Soc debutant en esta distancia i la veritat, li tinc molt de RESPETE. M’han dit que la marató fa que un es conega com es per fora i per dins..m’han dit que enfrontar-se a un marató, significa conéixer-se a si mateix, saber fins on arriben els límits físics i els més importants, els mentals. A vegades, conéixer-se tan a la profunditat, fa por.


Hem de estar mentalitzats, voler es poder i si nosaltres creem que podem…podem. Vam començar a entrenar en Setembre. Hem pasat calor, dolors de cames, soletat…ara es hora de disfrutar.


Us deixe unes frases motivadores que he llegit per la xarxa:

“Las medallas se ganan durante el entrenamiento, el día de la competencia solo vamos a recogerlas”. ( Anónimo ).

“Si quieres correr, corre un kilómetro. Si quieres experimentar una vida totalmente diferente, corre un maratón.” (Emil Zatopek)

“Entrenar es como lavarme los dientes; no pienso en ello, sólo lo hago. La decisión ya ha sido tomada.” (Patti Sue Plumer)

“Todo es posible, pero necesitas creer y luchar.” (Lance Armstrong)

“Nunca dejes de correr; si no puedes, trota; si no puedes, camina; pero nunca abandones.” (Agustín Ochoa)

“El milagro no es que terminé. El milagro es que tuve el coraje de empezar” (John Bingham)

“No hay tiempo para pensar en lo mucho que duele, sólo hay tiempo para correr” (Ben Logsdon)

Jo eixiré a 4 pelat hasta reventar i qui vullga que vinga darrere ( Fran Cañada )

Si la Marato fora un sprint continuo, jo sempre seria el primer ( Bollo )

Ja tinc el billet per al AVE ( Alan )

Correré mes perque a partir de 3:30 ja no hi queda cervesa ( Hector )

Estic cagaet ( Quique )


Som un equip i hem de lluitar per lo que ens hem preparat ( Eloy )

2 comentarios:

  1. Mol Quique, la frase en la que jo em quede es la de, "Las medallas se ganan durante el entrenamiento, el día de lcompetencia solo vamos a recogerlas", per que mira... mira...

    ResponderEliminar
  2. Kike
    Fliparás de lo be que la acabarás.
    Força, força força
    Del teu amic Richard Eladius

    ResponderEliminar